Қаланың әлеуметін арттыруға тамақ кәсібі ықпал етеді

image.png

Түркістандағы мейрамханалар қызметі нарықтық экономикаға көшкеннен бастап белгілі өзгерістерге ие болды. Халықтың әлеуметтік жағдайы жоғарылаған сайын әлеуметтік-мәдени және мәдени демалатын орындарға сұраныс та арта түсті (кафе, мейрамхана, клубтар). Қоғамдық тамақтану нарығында ұсынылатын өнім, қызмет, олардың бағасы, бәсекелестігі тұтынушылар сегментіне байланысты икемделді. Солардың бірі Кувшин мейрамханасы. Мейрамхана өз қонақтарына ерекше ұлгідегі ас мәзірі мен қызмет түрлерін ұсынады. Мейрамхана жылдам қызмет көрсететін ұлттық мейрамханалар түріне жататындықтан болар мұнда келуші қонақтар үзілген емес. Оның үстіне болашақта мейрамхана мемлекет қолдауымен белсенді түрде дамуды да көздеп отыр.

Кувшин, сонымен қатар, өз қонақтарына дәмді тағамдар, сыпайы қызмет көрсету және тамаша атмосфера ғана емес, сонымен қатар банкет залын жалға алу сияқты қызмет ұсынады. Мейрамханадағы жайлылықтың жоғары деңгейі де оның тұтынушыларының көбеюіне ықпал етеді.

Отандық қоғамдық тамақтандыру орындарының құрылымы еуропалық елдермен салыстырғанда өзгеше, мысалы, Францияда жалпы қоғамдық тамақтандыру орындарының көлемі 41% (мейрамхана), Норвегия 38%, Германия 28%, Қазақстанда 4,5%. Болашақта осы пайыздың артуына Түркістан қаласы да өз үлесін қосады деген үміт бар.

Жарнама орны (6)

Мүмкін сізді қызықтыратын тақырыптар:

  • Жалғыз әлем, жалғыз жүрек, жалғыз үй
  • Биыл 270 млн адам азық-түлік тапшылығын сезінеді – Тоқаев
  • Шымкентте аптасына үш күн азық-түлік жәрмеңкесі өтеді
  • Шағын және орта кәсіпорындардан 8 айда 222,1 млрд теңгелік өнім
  • Шымкентте діни конфессия өкілдері арасында спартакиада басталды